Скачати урок можна з серверу
Методичний аналіз уроку
На цьому уроці мною були застосовані декілька із ключових компетенцій, а саме: - соціокультурна; - комунікативна; - соціальна; - продуктивної творчої діяльності. Для впровадження соціокультурної компетенції мною був застосований пояснювально – інформаційний метод навчання, на я кому діти ознайомилися з традиціями українського народу, пов’язаними із сорочкою, із історією вишивки, з видами вільної гладі та її застосуванням на одязі. Щоб впровадити комунікативну компетенцію, я використала інтерактивний метод навчання у формі театралізованої сценки, під час якої бабуся і онука роблять висновки про необхідність продовження традицій українського народу, а саме власноруч вишити українську сорочку. Формування компетенції продуктивної творчої діяльності відбулося під час практичної роботи, коли дівчата вишивали гладдю рукав української сорочки і співали українські пісні. Мною був використаний практичний метод навчання з демонстрацією прийомів роботи. Під час практичної роботи для хвилинки відпочинку був застосований інтерактивний метод гри «Імітування рухів» у формі зарядки. Підводячи підсумки уроку, мною була застосована соціальна компетенція, коли учні виступали у ролі вчителя, оцінюючи роботи своїх однокласниць, бо їм прийшлося приймати рішення, робити вибір, давати оцінку. Я вважаю, що триєдина мета уроку мною била виконана, бо учні набули життєвих навичок і компетенцій
|