Пятница, 03.05.2024, 04:34

Сайт Учителей технологии

г. Мариуполя            

Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Форма входа
Категории раздела
Самообразование к уроку [6]
Подготовка к Олимпиаде [22]
МАН [0]
Внимание - аттестация! [6]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 52
Друзья сайта
  • Сайт учителей ОШ №57
  • Официальный сайт трудовиков Украины
  • Сайт Донецкого института последипломного педагогического образования
  • Сайт Мариупольского НМЦ
  • Сайт Орджоникидзевского ДДЮТ
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Главная » Файлы » В помощь учителю » Внимание - аттестация!

    В категории материалов: 6
    Показано материалов: 1-6

    Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам


    Методичні рекомендації щодо створення «Атестаційного портфоліо» педагога


    Внимание - аттестация! | Просмотров: 3957 | Загрузок: 0 | Добавил: Лучик | Дата: 10.11.2011 | Комментарии (0)


    Опис досвіду роботи
    учителя ЗОШ №57 Лебеденко С. Г. 
    над проблемою 

    «Шляхи підвищення ефективності сучасного уроку трудового навчання в системі компетентністноорієнтованої освіти».


    Внимание - аттестация! | Просмотров: 3797 | Загрузок: 0 | Добавил: Лучик | Дата: 10.11.2011 | Комментарии (0)

    Опис досвіду роботи 
    учителя з м. Селідово  Данилиної Е. М.
    (переможця обласного туру конкурсу "Учитель року 2010") 
    над проблемою
    Формування життєвих компетентностей учнів засобами проектної технології на уроках трудового навчання  

    Внимание - аттестация! | Просмотров: 2729 | Загрузок: 0 | Добавил: Лучик | Дата: 10.11.2011 | Комментарии (0)


    Презентация "Нові правові та практичні аспекти проведення атестації педагогічних працівників" - центр атестації педагогічних працівників 2011


    Внимание - аттестация! | Просмотров: 665 | Загрузок: 598 | Добавил: madamBee | Дата: 26.10.2011 | Комментарии (0)

    Методичні рекомендації

    «Організація діяльності вчителя у міжатестаційний період»

     

                                                                                       Розробила  Овсяннікова Л.О.,

                                                                                       вчитель технологій Маріупольської 

                                                                                       загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 23,

                                    вчитель-методист

     

           І.Вступ

          Сьогодні особливого значення набуває проблема розвитку професійної компетентності вчителя, діяльність якого пов’язана із впровадженням Державного стандарту, нових програм, апробацією нових підручників, поліфункціональністю, багатопредметністю тощо. Сучасній школі необхідні професіонали, здатні працювати в умовах швидкого зростання обсягів наукової інформації, готові опановувати й упроваджувати інноваційні освітні технології, сприяти розвитку пізнавальних інтересів та творчих здібностей учнів.

          «Важливу роль у вирішенні цієї проблеми відіграє система післядипломної освіти й атестація педагогічних кадрів, яка проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності, стимулювання фахової непреривної освіти, підвищення відповідальності вчителя за результати своєї роботи, росту професійної майстерності, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу»

     [1, с.4; 4].

           В пункті 1.2. Типового положення про атестацію педагогічних працівників зазначається: «Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання» [1, с.10].

           Організація системної діяльності вчителя у міжатестаційний період має велике значення для формування вміння прогнозувати, проектувати та аналізувати власну роботу; концентрувати свої зусилля для досягнення поставленої мети, конкретних цілей і завдань; оптимально відбирати зміст, необхідні форми й методи діяльності; визначати загальні цілі, виокремлювати пріоритети; використовувати елементи досвіду колег та висвітлювати власний досвід та ін.

           Дані методичні рекомендації містять основні напрямки діяльності вчителя у міжатестаційний період, витяги з нормативних документів, форми роботи вчителя, який атестується. В рекомендаціях надано алгоритм самоосвітньої діяльності вчителя  над індивідуальною науково-методичною проблемою, порядок підготовки методичної розробки та творчого звіту та ін.

           Методичні рекомендації складено для вчителів, які мають питання  щодо організації власної педагогічної діяльності в період між атестаціями.

    Внимание - аттестация! | Просмотров: 419 | Загрузок: 54 | Добавил: MadamBee2458 | Дата: 14.02.2014 | Комментарии (0)

    МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

    НАКАЗ

    № 930 від 06 жовтня 2010 року

    Зареєстровано
    в Міністерстві юстиції України
    14 грудня 2010 р. за № 1255/18550

    Про затвердження Типового положення
    про атестацію педагогічних працівників
     

    Внимание - аттестация! | Просмотров: 401 | Загрузок: 0 | Добавил: MadamBee2458 | Дата: 26.11.2013 | Комментарии (0)

    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz