Воскресенье, 24.11.2024, 20:16

Сайт Учителей технологии

г. Мариуполя            

Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Форма входа
Категории раздела
Презентации к урокам [2]
другое [2]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 52
Друзья сайта
  • Сайт учителей ОШ №57
  • Официальный сайт трудовиков Украины
  • Сайт Донецкого института последипломного педагогического образования
  • Сайт Мариупольского НМЦ
  • Сайт Орджоникидзевского ДДЮТ
  • Статистика

    Онлайн всего: 6
    Гостей: 6
    Пользователей: 0
    Главная » Файлы » Презентации » другое

    З досвіду роботи
    [ Скачать с сервера (5.83 Mb) ] 15.11.2013, 23:30

                                                ОПИС   ДОСВІДУ    РОБОТИ

    Я, Леонидова Наталя Григорівна, працюю  у спеціалізованій школі № 46 селища Старий Крим вчителем трудового навчання  - 10 років.

    Маю повну вищу освіту, закінчила Бердянський педагогічний університет у 2011 році. За результатом атестації 2012 року - спеціаліст вищої категорії.

    Моїм професійним кредо є: «Нет детей – есть люди, но с иным масштабом понятий, иными источниками опыта, иными стремлениями, иной игрой чувств».

    Одна з проблем школи – «Створення оптимальних умов для розвитку кожної людини в системі національного виховання». Я вважаю, що моя методична проблема – «Відродження національних традицій через інтерактивні технології на уроках трудового навчання і в позакласній роботі», це один із шляхів до розв’язання цієї шкільної проблеми.

    Національна доктрина розвитку освіти України в ХХ1 столітті визначає:

    « Освіта виховує громадянина і патріота України, прищеплює любов до української мови та культури, повагу до народних традицій…»

    Саме тому  я відчула потребу в залучені учнів до ознайомлення з народними  традиціями, звичаями. Предмету трудове навчання в цьому належить першість.

    Перед вами стратегічний шлях формування громадянина України.

    Долаючи його, прагну до реалізації даної моделі випускника, яка виражає основні очікуванні результати:

    1.                    Виховання генератора ідей;

    2.                    Людини високого культурного рівня та моральності, відповідального за власне здоров я;

    3.                    Патріота;

    4.                    Як наслідок цього найголовніше формування громадянина Європи.

     

    Головними шляхами вирішення проблем є:

    - Введення культурологічних відомостей національного спрямування, на яких вивчається декоративно-ужиткове мистецтво;

    - Організація факультативних занять, спецкурсів, виховних заходів  з метою глибшого ознайомлення учнів з елементами національної культури;

    - Дослідницька робота на матеріалах шкільного етнографічного музею.

    - Мотивую  учнів до навчальної  діяльності на своїх уроках використовую такі прийоми та методи:

    - Метод « мозкового штурму»;

    - Метод фокальних об єктів;

    - Дослідницький;

    - Метод взаємних питань;

    - Урок інтелектуальної гри.

    Найбільш ефективними вважаю інтерактивні методи навчання, які я активно впроваджую в навчальний процес.

    Метод проектів, який передбачає мотивацію навчальної діяльності, креативну спрямованість, набуття учнями знань і навичок самостійного та колективного пошуку, нового досвіду, психологічних властивостей, орієнтацію на особистий та колективний успіх.

    Тому роботу планую так, щоб одні учні залучалися лише до окремих простих етапів проектної діяльності. Економічне та екологічне обґрунтування, міні-маркетингові дослідження звичайно можуть проводити учні з високим рівнем досягнення, обов’язково використовуючи  інформаційно – комп’ютерні технології.

    Також проектна діяльність дає можливість урізноманітнити позакласну роботу з учнями щодо національного виховання, підштовхує до розвитку дослідницької діяльності.

    Перед вами моніторинг навчальних досягнень учнів за період 2009-2013 роки. На якому чітко прослідковується  збільшення високого рівня навчальних досягнень учнів, за рахунок  зменшення середнього та достатнього рівнів.

    Результатом моєї роботи щодо створення єдиної системи психолого-педагогічного забезпечення в межах програми «Обдарована людина», є перемоги та призові місця в предметних олімпіадах та творчих конкурсах різних рівнів.

    Найбільш яскраві перемоги:

    -         Всеукраїнський конкурс «Знай і люби свій край» 1 місце – м. Донецьк, диплом II ступеню  м.Київ – Евстратова Олена  -2011 рік.

    -         Мала Академія наук

    II місце – Обласний етап – Гладковська Олена -2012р.

    III місце –Міський етап – Коваленко Людмила -2013р.

     

    Результатом роботи гуртка декоративно-ужиткового мистецтва стала діюча шкільна «Галерея дитячої творчості».

    Позитивне рішення даної власної проблеми неможливе без активної самоосвітньої діяльності.

    Я не буду зупинятися на досягненому, бо в народі кажуть, «Той хто йде, долає шлях…»

     

     

     (презентація додається)

     

     

    Категория: другое | Добавил: MadamBee2458
    Просмотров: 582 | Загрузок: 68 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz