Воскресенье, 24.11.2024, 17:17

Сайт Учителей технологии

г. Мариуполя            

Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Форма входа
Категории раздела
Самообразование к уроку [6]
Подготовка к Олимпиаде [22]
МАН [0]
Внимание - аттестация! [6]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 52
Друзья сайта
  • Сайт учителей ОШ №57
  • Официальный сайт трудовиков Украины
  • Сайт Донецкого института последипломного педагогического образования
  • Сайт Мариупольского НМЦ
  • Сайт Орджоникидзевского ДДЮТ
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Главная » Файлы » В помощь учителю » Внимание - аттестация!

    Портфоліо
    10.11.2011, 12:27

    Методичні рекомендації щодо створення «Атестаційного портфоліо» педагога.

     

        «Атестаційне портфоліо» педагога – це систематизація й узагальнення набутого досвіду.

         «Атестаційне портфоліо» педагог готує на основі «професійного портфоліо», в якому  накопичуються найкращі матеріали його професійної діяльності за міжатестаційний період.

         Створення і комплектування «Атестаційного портфоліо» передбачає відбір матеріалів, які ілюструють результативність роботи педагога.

     

    І. Титульна сторінка:

       1. Назва закладу, установи, де працює педагог (зверху);

       2. Тема досвіду (всередині);

       3. Прізвище, ім’я та по батькові педагога;

       4. Посада;

       5. Кваліфікаційна категорія, педагогічне звання (у правому нижньому куті);

       6. Місто, рік (знизу)

    ІІ. Відомості про педагога:

    1.      П.І.Б.

    2.      Дата народження

    3.      Освіта(що саме і коли закінчив, фах за дипломом);

    4.      Місце роботи, посада;

    5.      Загальний стаж  педагогічної роботи;

    6.      Стаж роботи на даній посаді;

    7.      Державні нагороди, звання;

    8.      Дата, форми та результати підвищення кваліфікації;

    9.      Дата, результати попередньої атестації;

    10.  На що претендує.

    ІІІ. Атестаційний лист попередньої атестації (ксерокопія)

    ІV. Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації (ксерокопія)

    V. Анотація.

         Анотація – коротка характеристика опису досвіду, у якій стисло викладається зміст досвіду, дається його оцінка.

    Анотацію готує керівник шкільного методичного об’єднання (обсяг 1 сторінка).                                Алгоритм написання анотації:

    1. Загальні дані про педагога.
    2. Рівень професіоналізму.
    3. Робота над темою досвіду.
    4. Результати пошуково-творчої діяльності;
    5. Знання індивідуально-психологічних особливостей учнів.
    6. Шляхи реалізації  даної теми досвіду.
    7. Впровадження методів, прийомів та педагогічних технологій в практичну діяльність (що саме?);
    8. результативність досвіду (досягнення учнів) та репрезентативність досвіду (де, коли, ким заслуховувався, вивчався, впроваджувався тощо).

     

    VІ. Відгук на професійну діяльність працівника готує заступник директора з НВР.

                             Структура  відгуку про досвід роботи педагога _________з теми ____ :

    1. Відзначити творчий підхід до процесу навчання, викладання та виховання.
    2. Рівень науково-теоретичної підготовки.
    3. Рівень інтенсифікації і результативності проведених уроків.
    4. Організація і результативність навчальної та позакласної роботи з обдарованими дітьми.
    5. Різномаїття форм і методів, прийомів роботи.
    6. Результативність роботи педагога в площині даної теми.
    7. Висновки, рекомендації

    VІІ. Опис  досвіду роботи педагогом (самоаналіз досвіду роботи) (обсяг не менше 5 сторінок)

           В самоаналізі висвітлюється  тема досвіду, розкривається основна педагогічна ідея досвіду, технологія реалізації, інноваційна значущість цієї теми  та її складових.

    Алгоритм опису досвіду педагога.

     1. ВСТУП. Наукове обґрунтування обраної теми:

    -          актуальність;

    -          провідна ідея досвіду

    -          місце, роль і значення даної проблеми в діяльності школи, автора;

    -          пріоритети, що впливають на розв’язання зазначеної проблеми;

    -          шляхи вирішення завдань;

     2. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Система роботи педагога.

          Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду, узагальнення результатів, щодо створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв’язків педагогічних напрацювань і здобутків в послідовності:

    -          розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми на основі аналізу особистого досвіду;

    -          зміни у роботі протягом періоду апробації педагогічних технологій, різних форм, методів и прийомів педагогічної діяльності;

    -          визначення ефективності застосованих педагогічних технологій, методів, прийомів тощо;

    -          чим конкретно визначаються досягнення;

    -          як усі заходи, зміни в діяльності педагога позначились на кількісних та якісних результатах.

    3. ВИСНОВКИ:

    -          оцінка одержаних результатів роботи;

    -          результативність роботи над зазначеною темою за міжатестаційний період (реальний приріст знань, умінь, навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково-методичної роботи в навчальному закладі, місці, тощо);

    -          визначення проблем та шляхи їх рішення;

    -          визначення перспектив своєї роботи.

    VІІІ. Бібліографія. Даний розділ повинен містити список використаної літератури 

            (оформляється згідно з загальноприйнятими правилами).

    ІХ. Додатки.

           До складу додатків можуть входити:

    -          матеріали, що відображають методичну роботу автора (не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програм, спецкурсів, факультативів, творчі проекти);

    -          різноманітні дидактичні і роз даткові матеріали, тематичні схеми, таблиці, макети посібників, міні-хрестоматій, збірників тощо;

    -          авторські видання та публікації

    Х. Результативність педагогічної діяльності (відповідно до Інформації про фахову

          діяльність педагогічного працівника у таблицях).

    ХІ. Матеріали, які підтверджують результати професійної діяльності (грамоти, дипломи,

          сертифікати, тощо) за міжатестаційний період.

     

    Категория: Внимание - аттестация! | Добавил: Лучик
    Просмотров: 3993 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz